به دنبال شکست 1بر 5 قهرمان سال 2010 جهان در برابر هلند ،روزنامه های اسپانیایی از این شکست خیره کننده تحت عنوان " فاجعه عظیم" یاد کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری رویترز گزارش داد به دنبال شکست سنگین اسپانیا در اولین دیدار خود در جام جهانی برزیل در برابر هلند ، کلمات "تحقیر" و " کابوس" بر صفحه نخست روزنامه‌های اسپانیایی نقش بست.

اسپانیا، یکی از بخت های قهرمانی جام جهانی و مدافع عنوان قهرمانی سال 2010 ، با شکست 1 بر 5 در برابر هلند سنگین‌ترین شکست خود در جام جهانی در طول بیش از 60 سال متحمل شد.

روزنامه اسپانیا ال پایس گفت: "بدتر از بدترین کابوس ممکن برای تیمی که هرگز در مسابقات قهرمانی اروپا و جهان از سال 2008 بیش از یک گل دریافت نکرده بود." "یک فاجعه بزرگ کامل".

مادرید، که به طور معمول با به صدا در آوردن بوق ماشین ها و رقص در امتداد خیابان از پیروزی ها استقبال می کنند، به سکوت رفته بود.

روزنامه ورزشی آ اس نوشت: "خانمها و آقایان، ما استعداد سحرآمیز و جادویی را از دست داده ایم".

همچنین شکست اسپانیا در سالوادور چهارمین شکست اسپانیا از زمان روی کار آمدن دل بوسکه در سال 2008 بود، و شایعاتی در مورد بازگشت ناکام تیم به خانه برسر زبان ها افتاده است.

روزنامه ورزشی مارکا گفت: "اسپانیا دفاع از عنوان قهرمانی خود را بدون هیچ گونه دفاعی آغاز کرد و در پایان به دست هلند تحقیر شد".

برخی از روزنامه ها اینطور به خود دلداری می دادند که اسپانیا بازی اول خود در جام جهانی را هم 2010 به سوئیس باخت اما در نهایت قهرمان شد.

اسپانیا در بازی آینده خود در گروه B روز چهارشنبه به مصاف شیلی می رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار