نشست مشترک رئیس‌جمهور با رقبای انتخاباتی سال گذشته‌اش ظهر امروز(شنبه) با عنوان «همیشه در کنار هم هستیم» برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور ظهر امروز شنبه ۲۴ خرداد، میزبان رقبای انتخاباتی خود در حماسه سیاسی ۲۴ خرداد سال ۹۲ بود.

رئیس جمهور ضمن خوشامد گویی به آقایان محمدباقر قالیباف، محمدرضا عارف، محسن رضایی، غلامعلی حدادعادل، سعید جلیلی و محمد غرضی بر همراهی و همدلی همه نیروهای انقلاب برای پیشبرد اهداف نظام، تامین منافع کشور و خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان این مرز و بوم تاکید کرد.

در این دیدار که در فضایی صمیمی و آکنده از همدلی برگزار شد، نامزدهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با ابراز خرسندی از برگزاری چنین نشست‌هایی، خواستار همکاری و هماهنگی نیروهای سیاسی پس از پایان هر انتخابات شدند.

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، همچنین ضمن یادآوری رفاقت‌های پیشین به بیان خاطراتی از رقابت‌های انتخاباتی سال گذشته پرداختند.

در این نشست رئیس‌جمهور ضمن استماع نظرات و راهکارهای رقبای انتخاباتی خود در سال ۹۲ پیرامون مسایل کشور، برنامه‌های دولت در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را مطرح و تاکید کرد: دولت از توان همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی دلسوز نظام برای تحقق آرمان های مردم و انقلاب، استفاده خواهد کرد.

در این دیدار که با عنوان «همیشه در کنار هم هستیم» برگزار شد، پس از اقامه نماز ظهر و عصر ضیافت نهار به میزبانی رئیس‌جمهور برگزار شد.

علی اکبر ولایتی از کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری به دلیل مأموریت خارجی در این دیدار حضور نداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار