تمدید مهلت تعویض کارت پایان خدمت/ 7 میلیون کارت تعویض شد

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از تمدید مهلت تعویض کارت پایان خدمت و معافیت تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار ابراهيم کريمي گفت: طرح تعويض کارتهاي معافيت و پايان خدمت قديمي با کارت هاي هوشمند از اواخر سال 90 آغاز شد و از سال 91 با توجه به برنامه ريزي ها و زمان بندي هاي اعلامي اين سازمان و استقبال و مشارکت بالاي مردم تا به حال بيش از 7 ميليون درخواست به اين سازمان رسيده است .
 
جانشين سازمان وظيفه عمومي ناجا تصريح کرد: با توجه به برآورد حدود 6 ميليون کارت باقي مانده براي تعويض و حجم بالاي مراجعه و درخواست هموطنان به دفاتر خدمات الکترونيک (پليس +10 ) براي تعويض کارتهاي قديمي به کارت هوشمند و کاهش ازدحام در اين دفاتر، اين سازمان طرح مذکور را تا پايان سال تمديد کرد.
 
وي با تاکيد بر اينکه کارتهاي قديمي تا پايان امسال از درجه اعتبار ساقط مي شوند،افزود: با توجه به تمديد اين طرح مردم باید درخواست هاي خود را تا پايان سال به مرور زمان به دفاتر خدمات الکترونيک (پليس +10) ارائه کنند تا در فرصت مناسب، اين سازمان نسبت به تعويض کارتها اقدام کند.
 
سردار کريمي با اشاره به اينکه روند عادي زمان تعويض کارتهاي معافيت و پايان خدمت قديمي و صدور کارت هوشمند يک ماه به طول مي کشد، افزود: ممکن است دربرخي موارد از جمله دريافت پاسخ استعلام براي اصالت برخي از کارتهاي پايان خدمت توسط سازمانهاي مربوطه به اين سازمان، زمان تعويض کمي طولاني تر شود.
 
وی اظهار داشت: هموطناني که در اين طرح شرکت کرده و درخواست خود را در دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) ثبت کرده اند ، براي انجام کارهاي اداري خود نيازمند ارائه کارت هاي معافيت و پايان خدمت خود نيستند و اين سازمان براي تسهيل و تسريع در ارائه خدمات اداري با بهره گيري از سامانه ها، وب سرويس ها و شبکه هاي ارتباطي خود با سايرارگان ها ،اطلاعات افراد را به صورت الکترونيکي ارائه مي دهد .
 
سردار کريمي در پايان يادآور شد: افراد براي کسب اطلاعات بيشتر در خصوص قوانين و مقررات وظيفه عمومي ، پيگيري و استعلام از وضعيت درخواست هاي خود مي توانند به پايگاه اطلاع رساني سازمان وظيفه عمومي ناجا به نشاني www.vazifeh. Police .ir مراجعه و يا با سامانه تلفن گويا 096480 و يا سامانه پيامک به شماره 10 2060 110 ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
5000تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
اقای جانشین سلام 13ملیون ضربدر 26000تومان کنید خوب اشتغالی راه انداختید خدا به این مردم رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۲۳:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
آخه مگه چاپ یه دونه کارت پایان خدمت چقدر هزینه داره.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی صادقی
۱۶:۵۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
مطمن باشید حالا حالا تمدید میکنند و کسی هم نمیره
من که نمیرم و نخوام رفت الان 10 سال کارت پایان خدمتم توی کیف افتاده و بدون استفاده
بعد از این هم همینجور خواهد بود.فقط به فکر جیب خالی کردن مردم هست به هر طریقی که بتونن
Iran (Islamic Republic of)
معترض
۱۴:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
همش سر کاریم هر چی به سامانه تماس میگیرم با اپراتور گویا عرض پوزش میگه و سامانه پیامکی هم هر دفعه یه ایرادی از نحوه ارسال میده اخه مجبورید مردم و سر کار میزارید الان 6 ماهه در خواست دادم هنوز خبری نست .7میلیون *26000=182000000000
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
هفت ميليون ضربدر 26000 تومان
چه پولي در ميارن به بهانه تعويض كارت
اين هم خودش يك نوع اشتغال زايي هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
پول پول پول
آخرین اخبار