استاندار زنجان در جلسه شوراي مسكن در خصوص افزايش قيمت تمام شده مسكن مهر براي متقاضيان گفت: طولاني شدن زمان اجراي پروژه و افزايش برخي نرخ هاي مصالح ساختماني از دلايل افزايش قيمت واحدهاي مسكن مهر مي باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان 

انصاري افزود: افزايش زمان اجراي برخي پروژه هاي مسكن مهر يا بدليل عدم اجراي بموقع تعهدات توسط دولت و يا بدليل عدم تامين بموقع آورده شخصي متقاضيان است.

و ی ادامه داد: در تعدادي از پروژه هاي مسكن مهر، متقاضيان به تعهدات خود در موعد مقرر عمل کرده و سيستم بانكي نيز به تبعيت از آنها تسهيلات خود را پرداخت کرده است.

استاندار زنجان خاطر نشان کرد :نمي توان هزينه هاي اضافه ي ساخت و اتمام اين پروژه ها، به خريداران تحميل شود.

انصاری در ادامه ارائه راهكار عملياتي براي جبران افزايش قيمت در برخي پروژه هاي مسكن مهر كه قيمت تمام شده آنها بدليل طولاني شدن زمان اجرا، بيش از مقدار تعهد شده مي باشد را خواستار شد.

مدير كل مسكن و شهرسازي نيز در این جلسه با بيان اينكه فروش اقساطي مسكن مهر به معني اتمام و تحويل پروژه مي باشد، گفت : استان زنجان رتبه سوم را در فروش اقساطي مسكن مهر در سطح كشور را در سطح كشور دارا است.

باباپور 6هزار و 693 واحد پروژه مسكن مهر در حال احداث در استان وجود دارد كه 4753 واحد با ميانگين 60 الي 70 درصد پيشرفت فيزيكي در قالب تفاهم نامه سه جانبه در حال انجام مي باشد.

وي خاطر نشان کرد : در مجموع 29 هزار و 885 واحد به بانك مسكن معرفي و 17 هزار و 320 واحد به مرحله فروش اقساطي رسيده است./س


برچسب ها: زنجان ، رتبه ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.