قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان اینکه دانشجویان مسلمان برای هرگونه مقابله با تروریست‌های داعش آماده‌اند، گفت: دولت‌های حامی این گروهک تروریستی مطمئن باشند با حمایت‌ از افراط‌گری در منجلاب اقدامات آنان اسیر خواهند شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران "محمد حسین پرکره" از آمادگی دانشجویان برای حضور در عراق و سوریه برای مقابله با داعش خبرد داد.

وی خاطرنشان کرد: گروهک تروریستی "داعش" که از منابع امریکایی و اسرائیلی تغذیه می‌شود در صدد مقابله با بیداری اسلامی در منطقه و ترسیم چهره خشن از اسلام است و با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت برخی کشورهای منطقه وارد خاک عراق شده است.

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی ادامه داد: دولت‌های حامی این گروهک تروریستی مطمئن باشند با حمایت‌ از افراط‌گری در منجلاب اقدامات آنان اسیر خواهند شد.

پرکره افزود: دانشجویان و جوانان حزب الهی آمادگی لازم برای حضور در عراق و سوریه را دارند و از مسئولان تقاضا داریم تدابیری اتخاذ نمایند تا شعار آرمانی خمینی کبیر که فرمودند: "راه قدس از کربلا می‌گذرد" توسط جوانان بصیر ایرانی محقق شود.

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برای دفاع از اسلام، انقلاب و نوامیس مسلمانان تمام منافع افراطیون و حامیانشان یعنی آمریکا و اسرائیل که اینگونه دنیا را به آشوب کشیده اند و فجایع انسانی اسفناکی رقم زدند در سراسر دنیا در تیررس جوانان مسلمان قرار دارد و به زودی پاسخی سنگین و آتشین دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، حماسه ، سوریه ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار