فرناندو تورس مهاجم تیم ملی اسپانیا پس از شکست سنگین تیمش مقابل هلند در جام جهانی 2014 برزیل گفت: ما می توانیم دوباره برگردیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، اسپانیا که با هدف حفظ عنوان قهرمانی خود در رقابت های جام جهانی 2010 وارد برزیل شده بود در اولین دیدار خود با بیدارباش سنگین هلند روبرو شد و در برابر حریف خود تن به شکست سنگین 1بر5 داد. این شکست سنگین باعث شد آنها در دو دیدار باقیمانده خود در برابر شیلی و استرالیا دیگر جایی برای خطا نداشته باشند.

فرناندو تورس در مورد این شکست اذعان کرد: "ما هیچ راه حلی برای طرح بازی هلند نداشتیم. ما به مدافعان آنها فضای زیادی دادیم و آنها هر وقت لازم بود پشت سر ما بازی می کردند. آنها فرصت های گلزنی زیادی ایجاد کردند و مهم نیست چند گل به ثمر رساندند. ما هیچ بهانه ای نمی توانیم بیاوریم.آنها بهتر از ما بودند ".

تورس افزود بعد از این شکست تیم مجبور است ببرد" حتی رقیبان هم می دانند که شما باید پیروز شوید.حتی دیگر نمیتوان مساوی کرد و آنها سعی خواهند کرد از اضطرابی که ما احتمالا داریم بیشترین بهره را ببرند."

اما تورس معتقد است اسپانیا می تواند به بازی ها برگردد.

او می گوید:"ما هنوز هم همان بازیکنان هستند و ما می دانیم که ما می توانیم هر کسی را شکست بدهیم. ما با این نگرش وارد بازی با شیلی خواهیم شد."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار