همزمان با فرا رسیدن تابستان و تعطیلات تابستانی، ششمین نمایشگاه و جشنواره بزرگ بازار سفر، با حضور و مشارکت ده ها شرکت گردشگری و مسافرتی داخلی و خارجی و همچنین سازمان ها و نهادهای دولتی، از 3 تا 6 تیرماه ، در محل برج بین المللی میلاد تهران برگزار می شود .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از  ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر؛ شرکت کنندگان در این نمایشگاه به مدت 4 روز؛ جدید ترین خدمات مربوط به رزرواسیون آنلاین هتلها و خطوط هوایی، گردشگری الکترونیکی- مسافرت های هوایی، دریایی، زمینی، ریلی- خطوط هوایی، پایانه های مسافری- توریسم سلامت- توریسم ورزشی- توریسم زیارتی- توریسم سیاحتی و گردشگری- انواع تجهیزات سفری- موزه ها و کاخ موزه ها- رستوران ها و قهوه خانه های سنتی- گروههای نمایش های آئینی- سنتی- گروههای موسیقی محلی- صنایع دستی و نمادهای هویتی استان ها را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

در ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر؛ دفاتر مختلف مسافرتی ، تورهای مسافرتی تابستانی ارزان قیمت داخلی و خارجی را با تخفیف بین 10 تا 15 درصد به بازدیدکنندگان عرضه خواهند کرد و علاوه بر آن، هر روز، بین شرکت کنندگان در نمایشگاه نیز، قرعه کشی برگزار می شود که جوایز آن تورهای رایگان مسافرتی داخلی و خارجی است.

در نمایشگاه امسال ، همچنین برخی از سازمان‌ها و انجمن‌های گردشگری، تورگردانان، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های حمل و نقل ریلی، رسانه‌ها، دفاتر رزرواسیون و شرکت‌های تجاری و برگزارکننده همایش‌ها این حوزه نیز حضور دارند. 

امسال در ششمین نمایشگاه بازار سفر ؛ گروه های مختلف مردم نهاد نیز حضور دارند. همچنین برگزاری جنگ شادی ، برگزاری مسابقات مختلف ، برپائی سیاه چادر ، شب فرهنگی ، تورهای ایرانگردی و تهرانگردی،سنگ نوردی، کایت سواری  ، بالن ، هنر تولید زنده صنایع دستی از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

حضور اقوام مختلف ایرانی از جمله اقوام کرد ، سیستانی ، لر ، بختیاری و گیلک یکی دیگر از بخش های  ششمین نمایشگاه بازار سفر است.

ششمین نمایشگاه بازار سفر با همکاری سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران و مشارکت سازمان مناطق آزاد کشور و منطقه آزاد کیش و قشم برگزار می شود.
مدیر برگزارکننده ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفرگفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه، از معتبرترین فعالان ارائه دهنده خدمات مسافرتی و جهانگردی و نیز سایر شرکتهای فعال در صنعت گردشگری کشور هستند.

نفیسه مشعوف، مخاطب ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر را عموم مردم اعلام کرد و گفت : شهروندان می توانند در این نمایشگاه ضمن اطلاع کامل از تورهای گردشگری و همچنین آشنائی با جاذبه های مختلف گردشگری کشور ، مسافرت های نوروزی خودشان را مشخص کرده و نسبت به رزرو تورهای گردشگری با تخفیف ویژه اقدام کنند . 

مشعوف ابراز امیدواری کرد با توجه به در پیش بودن تعطیلات  برگزاری این نمایشگاه، نقش مثبتی در تامین نیازهای مردم برای آشنایی و استفاده از خدمات ارائه شده برای مسافرت و نیز گسترش سفر و گردشگری در بین عموم مردم داشته باشد.

مدیر برگزارکننده ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر با بیان این که این نمایشگاه از سوی سفارتخانه‌ها نیز مورد استقبال قرار گرفته است، گفت: با برپایی این نمایشگاه، بستری مساعد برای معرفی ظرفیت‏های گردشگری نقاط مختلف کشور، ایجاد می‏شود .

وی برگزاری چنین نمایشگاه هایی را گامی مهم برای معرفی جاذبه های گردشگری ایران به شركت های فعال در صنعت گردشگری دیگر كشورها عنوان كرد و گفت :این نمایشگاه همواره سکویی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری بوده و به همین دلیل مقامات برگزارکننده نمایشگاه تلاش کرده‌اند با اجرای تمهیدات ویژه‌، شهروندان و گردشگران را به بازدید از نمایشگاه تشویق کنند.
 
ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر از 3 تا 6 تیرماه ؛ در محل برج میلاد تهران برگزار می شود.
 

برچسب ها: نمایشگاه ، مسافرت ، گردشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار