عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت : خدا به وسیله انتظار روح سیاسی را درشیعه زنده کرده و این همان تسلیم ناپذیری و رشد و بالندگی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، گفت : انتظار رسیدن امداد و کمک الهی، امید را به ملت باز می‌گرداند، همچنین ملتی منتظر موعود، از نظر سیاسی زنده است.

وی افزود : خداوند متعال به وسیله انتظار، روح سیاسی را به شیعیان منتقل کرد، و زنده بودن روح سیاسی سبب تسلیم ناپذیری، رشد و بالندگی شیعه در طول تاریخ شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه تصریح کرد : انتظار موعود طرح الهی برای مقابله با نقشه شوم دشمنان است که همواره سعی در گسترش سیطره خود دارند.

وی تاکید کرد : سیاست‌ مداران امروز نمی‌دانند که شیعیان با قرائت دعاهای همانند ندبه زیر بنای فاسد حکومت آن‌ها را نابود کرده و در اندیشه ساخت قسط جهانی هستند، چرا که از فرازهای این دعاها خبر ندارند.

آیت‌الله حسن ممدوحی، در پایان  خاطر نشان کرد :با آرزوی توفیق روز افزون جمهوری اسلامی ایران، امیدواریم خداوند متعال نظام الهی ما را در پناه خود نگاه داشته و سرانجام به حکومت مهدوی متصل کند.
برچسب ها: انتظار ، تمرین ، تسلیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار