مدیرعامل شرکت تأمین آتیه صنعت برق خراسان گفت: دولت با پرداخت5/4 میلیون تومان به صورت بلاعوض۵۰ درصد هزینه پنل های خورشیدی برای مشترکین برق را تقبل کرد.

محسن حکاک ‌صادقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،با اعلام اینکه شرکت تأمین آتیه صنعت برق خراسان، بزرگترین تولید کننده پنل‌های خورشیدی است، افزود: شرکت تامین آتیه برق خراسان، واردکننده پنل‌های خورشیدی با مدل‌های جدید بوده و بیشترین فعالیت آن، در بخش انرژی‌های تجدید پذیر است.

وی با اشاره به فعالیت های این شرکت گفت: یکی از اقداماتی که در سال جاری آمادگی آن را برای مشترکین پرمصرف برق داریم، نصب پکیج‌های ۲۰۰ تا ۸۰۰ واتی و یک کیلوواتی است.

حکاک با بیان اینکه در سال ۹۳ اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد تومان در سطح کشور به صنعت برق اختصاص یافته است، اظهار داشت: ۳۰۰ میلیارد تومان به بخش انرژی‌های تجدید پذیر اختصاص داشته است و1۰ درصد از این مبلغ اختصاص یافته متعلق به خراسان بوده که معادل ۳۰ میلیارد تومان می‌شود.

وی با اشاره به نصب پنل های خورشیدی برای مشترکین برق به ویژه مشترکین پرمصرف،گفت: هر یک کیلو وات انرژی خورشیدی به طور متوسط باعث کاهش ماهانه ۱۸۰ کیلو وات ساعت مصرف برق شده و ۵۰ تا ۶۰ درصد در کاهش صورت‌حساب برق مصرفی مؤثر است.

مدیرعامل شرکت تأمین آتیه صنعت برق خراسان همچنین از پرداخت 5/4 میلیون تومان به صورت بلاعوض از طریق دولت برای هر یک کیلووات انرژی خورشیدی به مشترکین خبر داد و گفت: دولت با این حمایت متقبل ۵۰ درصد هزینه پنل های خورشیدی برای مشترکین برق شده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: انرژی ، تجدیدپذیر ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.