مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 20 هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال در مناطق مختلف استان اردبیل واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ علی حیدری در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر در اردبیل اظهار داشت: تا آخر خردادماه 12 هزار واحد، شهریورماه 6هزار واحد و دهه فجر نیز2 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل افتتاح می‌شود تا بتوانیم پایان امسال پرونده مسکن مهر را مختومه اعلام کنیم.

وی با یادآوری اینکه سهمیه استان اردبیل در تولید مسکن مهر 43 هزار واحد بوده است، تصریح کرد: در شهرهای بالای 25 هزار نفر تاکنون 23 هزار واحد مسکن مهر ساخته و تحویل داده شده و قرار است با تحول 20 هزار واحد تا پایان امسال این امر به شکل کامل تحقق پیدا کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین از مقاوم‌سازی 112 هزار واحد مسکن شهری و روستایی در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: 73 هزار واحد تاکنون تحویل داده شده و 19 هزار واحد نیز تا پایان امسال تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

حیدری در مورد نوسازی بافت‌های فرسوده و اقدامات انجام شده در این حوزه افزود:4 هزار و 700 واحد در این زمینه در حال اجراست که یک‌هزار و 700 واحد آن تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه بیان کرد: با تلاش و جدیت تمام سعی و تلاشمان بر این است تا هر چه زودتر زیرساخت‌های مسکن مهر تکمیل شود که از جمله آن می‌توان آب، برق، گاز، ارتباطات و همچنین مسجد، مدرسه و رفع برخی نواقصات را نام برد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.