استاندار تهران به صنعتگران اطمينان خاطر داد كه در بخش فاينانس مشكلي ندارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سيدحسين هاشمي  با اشاره به وضعيت صنايع در شهرستان پاكدشت، گفت: شهرك صنعتي عباس آباد در شهرستان پاكدشت يكي از مناطق صنعتي با ظرفيت در استان تهران است كه اگر براساس اهدافي كه در اين منطقه پيش بيني شده پيش رود مي تواند به يكي از قطب هاي مهم شهرك هاي صنعتي در كشور تبديل شود .

وي افزود: يكي از مشكلات مهمي كه در اين شهرك وجود دارد موضوع ترافيك سنگين در ساعات صبح و عصر در ورودي آن است كه براي پرسنل و مديران شهرك مشكلاتي به وجود آورده، همچنين توسعه شهرك صنعتي عباس آباد و موضوع آب منطقه اي شهرستان پاكدشت مطرح است كه رسيدگي به اين موضوع با اختصاص بودجه اي در شوراي برنامه ريزي حل مي شود.

هاشمي با اشاره به اينكه استانداري به عنوان نماينده عالي دولت موظف است پيگير مسايل استان باشد گفت:‌ در تمام بخش ها به عنوان نماينده دولت به مشكلات رسيدگي مي كنيم.

وي افزود: با توجه به مشكلات و موانع بر سر راه توليد خيلي از واحدهاي صنعتي استان تا امروز نتوانسته اند مقررات زيست محيطي را رعايت كنند، سازمان حفاظت از محيط زيست هم تا امروز مدارا كرده اما بايد با رفع اين موانع به تدريج صنعت سبز و صنعت پاك در كل استان تهران محقق شود.

هاشمي با اعلام خبر خوش حمايت استانداري به صنعتگران اطمينان خاطر داد و گفت: امسال در بخش صندوق توسعه ملي براي بخش صنعت و كشاورزي منابع ريالي و ارزي خوبي پيش بيني شده است و هر طرح توجيهي كه از طريق بانك عامل تاييد شود صندوق توسعه ملي براي كمك مشكلي ندارد.براي اين موضوع رقابتي بين استانها وجود دارد كه هر استاني زودتر اقدام كند بيشتر مي تواند از اين منابع استفاده كند.

وي با اشاره به عملي شدن موضوع فاينانس ها گفت: در صورت تاييد طرح ها و توجيه مناسب از طريق وزارت صنعت،معدن  تجارت ، جهادكشاورزي و وزارت راه و شهرسازي مشكلي در بخش فاينانس ها نداريم.
برچسب ها: مشکل ، فاینانس ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار