رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه تولید ملی و روز ملی صنعت و معدن 9 طرح صنعتی معدنی در نقاط مختلف استان آماده افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، جعفر صادق اسکندری در جلسه ای که به منظور هماهنگی جهت برگزاری برنامه های دهه تولید ملی و روز ملی صنعت و معدن در حوزه ریاست این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: 9 طرح صنعتی و معدنی استان با سرمایه گذاری بالغ بر 3 هزار و 912 میلیارد ریال تکمیل و آماده افتتاح در دهه تولید ملی امسال شده است.

وی بهره برداری طرح های مذکور را در شهرستان های ارومیه، سلماس، نقده و ماکو عنوان کرد و افزود: این طرح ها مقدمات اشتغال 245 نفر را در استان فراهم می کنند.

وی اضافه کرد: این طرح ها در زمینه تولید محصولات فلزی ، انواع عرقیات گیاهی، انبارداری و نگهداری مواد غذایی، شستشو و دانه بندی شن و ماسه، آجر ماشینی، قیر و عایق های رطوبتی فعالیت می کنند.

اسکندری به تجلیل از فعالان حوزه صنعت و معدن استان نیز به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: در روز پنجم تیر ماه سالجاری همایشی با حضور مقامات وزارت متبوع و استاندار برای تجلیل و قدرشناسی از 27 واحد نمونه صنعتی و معدنی استان برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری هرچه باشکوه تر همایش تجلیل از واحدهای صنعتی و معدنی استان تاکید کرد و افزود: برگزاری برنامه های دهه تولید ملی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برای تبيين حمايت از توليد ملي ، سرمايه گذاري ورفع موانع آن ،‌ارتقاء بهره وري وتشويق مردم براي استفاده از توليد داخلي اهمیت ویژه ای دارد/ش/ن .

برچسب ها: معدنی ، صنعت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.