گودرزی به ملی پوشان والیبال گفت: بازی خوب و قدرتمندانه شما مقابل تیم مطرح و نامدار برزیل همه دوستداران ورزش را خوشحال کرد و این موضوع بهترین پاداش برای شماست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، گودرزی بعد برد تیم ایران مقابل برزیل در چارچوب رقابتهای لیگ جهانی والیبال به جمع اعضای تیم ملی ایران رفت و از بازی خوب آنها تشکر کرد.

وزیر ورزش و جوانان به ملی پوشان والیبال گفت : بازی خوب و قدرتمندانه شما مقابل تیم مطرح و نامدار برزیل همه دوستداران ورزش را خوشحال کرد و این موضوع بهترین پاداش برای شماست.

وزیر ورزش وجوانان افزود: برای برد تیم ایران و موفقیت شما دعا کردم و امیدوارم در بازی روز یکشنبه هم بتوانید تیم برزیل را شکست دهید

گودرزی با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی گفت: برد تیم های ایران در هر مسابقه ای  باعث سربلندی ورزش ایران است و امید دارم تیم ملی فوتبال هم مانند شما در مسابقات جام جهانی موفق باشد.

بنا بر این گزارش اعضای تیم ملی والیبال ایران با تشکر از گودرزی، حضور وی در جمع ملی پوشان را موجب خوشحالی و روحیه گرفتن اعضای تیم دانستند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۰۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
يكي به اين آقاي محترم وزير بگه كه: به جاي اين حرفهاي شعارگونه لطفاً دست تو جيبتون كنيد و به اين بازيكنانه باغيرتي كه دل مردم را شاد مي كنند پاداش هاي مادي چشم نواز بدهد
آخرین اخبار