رئیس جهاد کشاورزی لرستان گفت: یک سوم جمعیت مردم بروجرد در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند که ارزش افزوده در این بخش مبلغی بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ رضا امینی اظهار کرد: رسالت جهاد کشاورزی در امر تأمین غذای سالم و منابع طبیعی و آموزش مردم در بخش کشاورزی بسیار سنگین است.
امینی بیان کرد: یک سوم جمعیت مردم بروجرد در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند که ارزش افزوده در این بخش مبلغی بیش از 800 میلیارد تومان است.
وی اظهار کرد: میزان تسهیلات بانکی که به بروجرد اختصاص داده شده، 45 میلیارد تومان است که با این میزان تسهیلات تولیدات را حدود 40 درصد گسترش داده ایم و بیش از سهم بروجرد هزینه های ضریب 1 را افزایش داده ایم.
رئیس جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: اثرهای خشکسالی در دو دهه اخیر در بروجرد تأثیر منفی را در توسعه آبیاری زمین های کشاورزی داشته است.
امینی با بیان این که در بحث سم زدایی 20 هزار هکتار از اراضی گندم را سم پاشی کرده ایم، افزود: در سال گذشته 6000 تن کود به بخش کشاورزی بروجرد اختصاص داده شد که نسبت به سال های قبل افزایش داشته است و همین امر سبب افزایش بذر اصلاح شده در بروجرد به میزان 50 درصد شده است./س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.