همزمان با شب میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج)، آیین اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان زن زندان های کشور در شهرکرد برگزار و استانهای برتر این مسابقات معرفی شدند.

رئیس اداره فرهنگی و هنری و مسئول دارالقرآن الکریم سازمان زندان های کشور در این آیین گفت: این مسابقات با هدف ارتقای سطح قرآنی و معنوی کارکنان زندان ها با رویکرد تقویت ابعاد اصلاحی برای زندانیان و مخاطبان آنها برگزار می شود.
حجت الاسلام محمدمحسن ربانی افزود: آموزش و برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی در زندان ها برای زندانیان و کارکنان زندان ها به توسعه نشاط در بین شرکت کنندگان و همچنین به تبلور استعدادها و اندیشه های خلاق فرهنگی منجر می شود.
دراین دوره از مسابقات 90 نفر از کارکنان زن زندان های کشور با هم به رقابت پرداختند که در رشته تفسیر استان های تهران، فارس و خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته ترتیل استان های گلستان، قم و خراسان رضوی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته حفظ یک جزء قرآن کریم استان های هرمزگان، مازندران و چهارمحال و بختیاری مقام های اول تا سوم و در رشته حفظ سه جزء قرآن کریم استان های چهارمحال و بختیاری، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم استان های قزوین، اصفهان و یزد مقام های اول تا سوم و در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم نیز استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی مقام های اول و دوم را کسب کردند.
این مسابقات قرآنی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.