نخستین جشنواره تئاتر میدانی کشور با موضوع محیط زیست، با هشت اجرا در مجتمع مهر شهرکرد به کار خود پایان داد.

در پایان این جشنواره از سوی هیات داوران تندیس بهترین طرح و نویسندگی به کاظم حیدری برای نمایش زاگرس را نجات خواهند داد اهدا شد و سوران حسینی برای نمایش آوای زاگرس از کردستان و نمایش من یک سنجاب می خواهم نوشته بهزاد ترابیان از شهرکرد دوم و سوم شدند.
هیات داوران لوح و تندیس بهترین کارگردانی را به نمایش طلای کثیف از اصفهان اهدا کرد و نمایش های حکایت پاطاق از زبان برز به کارگردانی محمود فرضی نژاد از استان گیلان و آوای زاگرس به کارگردانی سوران حسینی از مریوان کردستان رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
لوح تقدیر بهترین بازیگران زن و مرد این جشنواره نیز بدون اولویت به محسن اسدی، حسین امیری و مسعود براهیمی از اصفهان، خباط فتحی از کردستان و حدیث نیکرو، منیژه موحد از گیلان و سیکنه صادقی از چهارمحال و بختیاری اهدا شد.
هیات داوران این جشنواره از مریم کاظمی، سید حامد حسینی، علی ترابیان و دانیال صالحی به عنوان بازیگران نوجوان تقدیر کرد.
جایزه های طراحی بهترین برشور جشنواره به مهدی حسام الذاکرین برای نمایش آبادی ازاستان چهارمحال و بختیاری، تولید بهترین موسیقی به مهران مختاری برای نمایش طلای کثیف از اصفهان و محمود فرضی نژاد از گیلان نیز به عنوان بهترین طراح لباس اهدا شد.
هیات داوران در پایان چهار نمایش میدانی زاگرس را نجات خواهند داد به کارگردانی کاظم حیدری از استان چهارمحال و بختیاری، آوای زاگرس به کارگردانی سوران حسینی از کردستان، طلای کثیف به کارگردانی مسعود براهیمی از اصفهان و حکایت پاطاق از زبان برز به کارگردانی محمود فرضی نژاد از گیلان را به عنوان اثار منتخب برای اجرا در زاگرس مرکزی انتخاب و معرفی کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.