خطیب موقت جمعه شهرکرد با محکوم کردن حملات تروریستی و وقیحانه گروه تروریستی داعش گفت: این گروه تکفیری و تروریستی باید به سزای عمل خود برسد.

حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود: این گروه تروریستی با حمایت برخی وهابیون اقدام به کشتار شیعیان و تخریب اماکن مذهبی کرده است.
وی یادآور شد: با پیروزی بشار اسد در سوریه و آرامش در این کشور و ثبات در منطقه، گروه داعش دست به ترور و حمله های کور علیه شیعیان در عراق زده است.
فاطمی تاکید کرد: این گروه تکفیری و وهابی از پیروزی شیعیان در انتخابات اخیر عراق، از آرامش سوریه پس از انتخاب بشار اسد و از سر زنده بودن مردم شیعه بحرین در برابر فشارهای این دولت، ناراحت هستند به همین دلیل برای ترور شیعیان عراق برنامه ریزی کرده اند.
وی تاکید کرد: این گروه ارتجاعی و عقب مانده اسباب ناراحتی مسلمانان را فراهم کرده است و باید به سزای عمل ننگین خود برسند.
فاطمی یادآور شد: دولت جمهوری اسلامی ایران نیز در حمایت از شیعیان، به دولت عراق در برخورد با تروریست های تکفیری کمک کند.
خطیب موقت جمعه با اشاره به نامگذاری میلاد حضرت مهدی موعود (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان تاکید کرد: اقتدار و شکوه ایران اسلامی امروز مرهون فداکاری و ایثار سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
وی تاکید کرد: کشور ایران اسلامی به دلیل قرار گرفتن در منطقه راهبردی، یکی از مناطق حساس محسوب می شود، به همین دلیل اقتدار و امنیت عمومی ایران حاصل فداکاری این سربازان بدون نام و همیشه گمنام است.
به گفته وی، امنیت عمومی برای کشور بسیار مهم است و این امنیت عمومی باعث رضایت مردم شده است و باید قدردان زحمات سربازان گمنام امام زمان بود که در برخورد با دشمنان بدون هراس در برابر هر توطئه دشمن تا آخر ایستادگی کرده اند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.