در حمله بالگردهای عراق به مناطقی در جنوب نينوا شماری تروريست کشته يا زخمی شدند در عین حال در جریان درگیری‌ها در استان دیاله شماری از جمله پسر "عزت الدوری" کشته شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد: در حمله بالگردهای ارتش عراق به مناطقی در جنوب استان نینوا که تحت کنترل گروه‎های مسلح قرار دارد گروهی از تروریست ها کشته یا زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی العالم هم به نقل از تلویزیون عراق اعلام کرد : دستگاه مبارزه با تروریسم عراق یک مرکز تجمع عناصر وابسته به داعش را در منطقه "مطیبیجه" در استان دیاله منهدم کرد و شماری از آنان از جمله فرزند "عزت الدوری" معاون صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق را کشت.

ده‌‌ها تن از سرکرده‌های حزب منحل بعث از جمله فرزند "عزت الدوری" معاون اول سابق صدام دیکتاتور معدوم عراق به هلاکت رسیدند.

سخنگوی اداره مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که 50 تن از سران حزب منحل بعث و داعش در شهر تکریت به هلاکت رسیدند.

سایت عراقی "سومریه نیوز" به نقل از این سخنگو افزود: اداره مبارزه با تروریسم با هماهنگی نیروی هوایی توانست مخفیگاه سران بعثی جنایتکار و داعش را در شهر تکریت هدف قرار دهد.

وی تأکید کرد: در این عملیات 50 تن از جمله احمد فرزند عزت الدوری به هلاکت رسیدند.

شدت گرفتن فعالیت تروریست‌ها طی روزهای اخیر در عراق، باعث شد که "نوری مالکی" نخست وزیر عراق در این کشور وضعیت آماده باش کامل اعلام کند. عناصر گروه تروریستی داعش پس از اشغال نینوا به سوی استان صلاح الدین یورش برده و مناطقی از آن را تصرف کردند. این حمله گسترده، با واکنش سریع نیروهای ارتش عراق و حمایت نیروهای مردمی و عشایر و مراجع همراه شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار