گفتگوی برخی بازیکنان بعد برد 3 بر 2 مقابل تیم ملی والیبال برزیل را در زیر می خوانید.



به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،گفتگوی برخی بازیکنان بعد برد 3 بر 2 مقابل  تیم ملی والیبال برزیل را در زیر می خوانید.

قائمی:حمایت مردم برگ برنده ما بود

فرهاد قائمی پس از پیروزی 3 بر 2 ایران مقابل تیم ملی والیبال برزیل گفت: با حمایت خوب هواداران توانستیم به پیروزی برسیم. خوشحالم شرمنده مردم نشدیم. بازی بسیار سختی بود اما خوشبختانه با تلاش بازیکنان به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: برزیل نشان داد تیم بزرگی است و توان زیادی دارد. برد مقابل این تیم آسان نبود.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر توانایی بازیکنان تیم ملی خاطرنشان کرد: توان والیبال ما بالا است و امیدواریم با این بردها انگیزه بازیکنان کم نشود.

انتهای پیام/ی

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930323000877#sthash.yNEjAwcm.dpuf

فرهاد قائمی  گفت:خوشحالم شرمنده مردم نشدیم. بازی بسیار سختی بود اما خوشبختانه با تلاش بازیکنان  و حمایت بی دریغ مردم به پیروزی رسیدیم.

  خاطرنشان کرد: توان والیبال ما بالا است و امیدواریم با این بردها انگیزه بازیکنان کم نشود. برزیل  هم نشان داد تیم بزرگی است و توان زیادی دارد. برد مقابل این تیم آسان نبود.

تشکری: پیروزی مقابل برزیل خالی از لطف نبود

 آرمین تشکری نیز اظهار داشت: امیدوارم در دیدار روز یکشنبه هم به پیروزی برسیم. کسب این موفقیت مقابل برزیل که در چندین دوره از لیگ جهانی به مقام قهرمانی رسیده است بسیار ارزشمند بود.

وی با تشکر از هواداران گفت:مردم بسیار پرانرژی تیم ملی را مورد تشویق قرار دادند. همه بازیکنان زحمت کشیدند تا تیم ملی به موفقیت برسد.

میرزاجانپور:قطعا بازی سخت دیگری در پیش داریم

مجتبی میرزاجانپور پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ملی ایران مقابل برزیل در لیگ جهانی گفت: بازی بسیار حساسی بود. اگر نتیجه نمی‌گرفتیم شانس‌مان برای صعود کم می‌شد. در ابتدای مسابقه کمی ناهماهنگ بودیم اما خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم. این برد در روز میلاد امام زمان (عج) عیدی بچه‌های والیبال به مردم بود که از ابتدای مسابقه با شور و هیجان تیم ملی را تشویق کردند.

وی در مورد بازی روز یکشنبه ایران مقابل برزیل خاطرنشان کرد: قطعا بازی سختی در پیش داریم.


برچسب ها: لیگ ، جهانی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار