ماه گذشته خبری پیرامون عرضه نسل جدید تبلت های سری جی پد ال جی در فضای مجازی منتشر شد، محصولاتی که قرار است در سه سایز 7،8 و 10.1 اینچی به بازار عرضه شوند، هم اکنون ال جی خبر از عرضه ی این تبلت ها در ماه آینده داده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، ال جی قصد دارد تا در ماه آینده ابتدا نمونه ی 7 اینچی نسل جدید جی پد را در بازار اروپا عرضه کند. تبلتی که از نظر سخت افزاری بسیار شبیه به برادران بزرگ تر خود می باشد، جی پد های ال جی هر سه به صفحه نمایش IPS LCD با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل مجهز شده اند، یک پردازنده ی 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 801 به همراه یک گیگابایت رم وظیفه ی تامین عملیات پردازشی این محصولات را بر عهده دارد، همچنین دوربین اصلی 3 مگاپیکسلی در مدل 7  اینچی و 5 مگاپیکسلی در مدل های 8 و 10 اینچی به همراه 8 گیگابایت حافظه ی داخلی از دیگر مشخصات این تبلت ها می باشد.



اما از نظر نرم افزاری این تبلت ها میراث دار پرچم دار جدید کمپانی مادر یعنی G3 می باشند، قابلیت نرم افزاری Smart Keyboard با پیش بینی هوشمندانه و قابلیت شخصی سازی کلمات و جملات، نمایش همزمان دو تسک در حال اجرا مانند آنچه در نسخه ی هشت iOS معرفی شد، سیستم هوشمد ناک کد که جایگزین روشی سنتی فعال سازی تبلت ها می باشد و قابلیت qPair که کاربر از طریق آن می نواند اعلان های مربوط به اسمارت فون را در تبلت خود مشاهده کند. این محصولات از سیستم عامل اندروید نسخه ی 4.4.2 کیت کت استفاده می کنند  و هنوز اطلاعاتی از قیمت آن ها در دسترس نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار