مدیر فنی تیم ملی کبدی‌ بانوان گفت: اکنون تیم ملی کبدی بانوان ایران در شرایط مساعدی است و بازیکنان با شرکت در اردو‌های برنامه‌ریزی شده به سطح کیفیت مورد نظر رسیده‌اند.

زهرا رحیمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از روز 26 خرداد ماه ششمین اردوی تیم ملی بانوان کبدی کار آغاز می‌شود و پس از یک استراحت کوتاه وارد اردوی هفتم خواهیم شد.
 
وی افزود: 11 تیر ماه برای برپایی یک اردوی مشترک  و برگزاری بازی‌های مشترک با تیم کره جنوبی به این کشور خواهیم رفت.
 
 تا ضمن برپایی بازی‌های تدارکاتی ظرفیت بازیکنان حریف و ایرانی را محک زده و به نقاط ضعف و قوت یاران خودی و حریف پی ببریم.
 
 رحیمی نژاد هم چنین بیان داشت: بعد از اردو‌ی کره به کشور تایلند خواهیم رفت و پس ازیک اردوی پنج روزه، آنجا را به قصد بازگشت به ایران ترک خواهیم کرد.
 
 تایلند و کره از حریفان قدرتمند ما می باشند و  آشنایی با نحوه بازی کردن آنها در زمین می‌تواند کمک شایانی به ارتقا سطح کیفی تیم داشته باشد.
 
***بانوان کبدی کار از لحاظ آمادگی جسمانی مورد سنجش قرار گرفتند
 
15 بانوی کبدیک ار تیم ملی ایران در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دارند آنان اکنون درحال پیگیری یکی از اردوهای ترتیب داده شده در ورزشگاه آزادی هستند.
 
 استفاده از امکانات آکادمی نظیر سالن تمرینات قدرتی و تمرینات آنها در دستور کار اعضای کادر فنی قرار دارد و در تلاش  هستند تمام امکانات لازم را برای بازیکنان با استعداد ایران فراهم آورند.
 
بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی مهم‌ترین رویدادی است که در انتظار کبدی کاران قرار داشته و صحنه‌ رقابت برای ورزشکاران در عرصه بین‌الملل خواهد بود.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار