اردوی تیم ملی کاتا از 29 خرداد در سالن کبکانیان برگزار می‌شود و با توجه به حضور نیافتن مستعفی‌ها در اردوهای قبلی، آنها دوباره به اردو دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اردوی تیم ملی کاتا جودو کشورمان با مشخص شدن سرمربی از 29 خرداد در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.
 
نکته جالب توجه دعوت دوباره فدراسیون از کاتاروهای مستعفی‌ است که با توجه به دعوت‌های قبلی برروی حرف خود ماندند و در اردوها حاضر نشده بودند ولی فدراسیون دوباره آنها را دعوت کرد و این بار ظاهرا آنها قصد دارند در این اردو حضور پیدا کنند مستعفی‌ها که از شاگردان سرمربی تیم ملی کاتا هستند احتمالا به سفارش سرمربی در اردو حضور خواهند داشت این اردو جهت حضور در مسابقات آسیایی تایلند برگزار می‌شود ولی طبق اعلام کنفدراسیون جودو آسیا این مسابقات به دلیل وجود ناامنی و درگیری در این کشور کنسل شده و برگزار نخواهد شد و احتمالا تا اعلام آمادگی کشور دیگری برای برگزاری، این مسابقات معلق خواهد بود.
 
شایان ذکر است، نفرات دعوت شده به این اردو نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور سال قبل هستند و قرار است مسابقات قهرمانی کشور کاتا امسال در تاریخ 14 مرداد ماه برگزار شود.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار