دو فینالیست دور قبلی جام جهانی فوتبال امشب بار دیگر با هم روبرو می شوند و نبرد فینال گونه ای را در روز اول جام جهانی رقم می زنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دو تیم فوتبال اسپانیا و هلند جذابترین بازی امشب در جام جهانی فوتبال را رقم می زنند.

تیم ملی فوتبال اسپانیا برای دفاع از قهرمانی دور قبل خود پا به جام جهانی برزیل گذاشته است. اسپانیایی ها بعد از قهرمانی جهان در سال 2012 یک قهرمانی دیگر اروپا را هم به افتخارات خود اضافه کردند اما تیم هلند بعد از شکست در فینال آفریقای جنوبی دوران بدی را با شکست در هر سه دیدار گروهی یورو 2012 تجربه کرد. با این وجود نارنجی پوشان امشب برای گرفتن انتقام فینال قبلی به مصاف اسپانیا می روند.

سایت فیفا بازیکن کلیدی این دیدار را آرین روبن از هلند می داند که عملکرد وی در باززی تعیین کننده خواهد بود.

دیدار دو تیم در ساعت 11:30 دقیقه به وقت تهران آغاز می شود. اما کامرون با ساموئل اتوئو با تجربه زودتر از اسپانیا و هلند نبرد با مکزیک را شروع می کند. بازی دو نماینده آفریقا و آمریکا از ساعت 20:30 دقیقه امشب آغاز می شود.

شیلی و استرالیا نیز در بامداد روز شنبه با هم دیدار می کنند.

آیا می دانستید؟

روژه میلا بازیکن افسانه ای کامرون دو رکورد جالب را در جام جهانی فوتبال ثبت کرده است. میلا مسنترین گلزن تاریخ جام های جهانی است که با 42 سال و یک ماه در جام جهانی 1994 مقابل روسیه گل زد. همچنین میلا چند روز قبل از آن همزمان با ریگوبرت سونگ بازیکن 17 ساله کامرون در یک بازی به میدان رفت که این بیشترین فاصله سنی بین دو هم بازی با 24 سال تفاوت سنی بود.



برچسب ها: فوتبال ، جام ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار