بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تاکنون در ادوار لیگ برتر 9 گل به استقلال زده‌ام اکنون دوست دارم دهمین گلم را با پیراهن شماره 10 پرسپولیس به استقلال بزنم.

رضا نوروزی در خصوص ورودش به این تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در واقع دلیل خاصی نداشتم که از نفت جدا شدم دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم به همین دلیل به این تیم ملحق شدم تا فضای جدیدی را تجربه کنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شرایطم در تیم نفت خوب بود و خوب هم گل زده‌ام و دوست داشتم برای باشگاه بزرگتری بازی کنم خواستم تجربه جدیدی را در فوتبال تجربه کنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا با دایی کار کرده است، گفت: من تا به‌حال با دایی کار نکرده‌ام و دوست دارم با وی کار کنم و در خدمت وی هستم.

وی در ادامه پاسخ به این سوال که منظورتان از نشان دادن عدد 9 و 10 با دستانتان چه بوده است، گفت: خبرنگاری از من سوال کرد تا به حال چند بار به استقلال گل زده‌ای من هم با دست نشان داده‌ام تا به حال 9 گل به استقلال در همه ادوار لیگ زده‌ام و امیدوارم که امسال دهمین گلم را با پیراهن شماره 10 پرسپولیس به این تیم بزنم.

نوروزی در ادامه با توجه به ترافیک تیم فوتبال پرسپولیس در خط تهاجمی ادامه داد: تمام تلاشم را می‌کنم که با انگیزه ظاهر شده و خودم را به دایی ثابت کنم و آرزوی من قهرمانی پرسپولیس در آسیاست و دوست دارم که در این تیم آقای گل شوم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیش‌بینی نتیجه ایران در جام جهانی عنوان کرد: نمی‌توانم نتایج بازی‌های ایران را پیش‌بینی کنم ولی امیدوارم که نتایج خوبی را کسب کند و برای کشورم دعا می‌کنم که موفق شود.

نوروزی با بیان اینکه کدام تیم قهرمان می‌شود اظهار داشت: بدون شک آرژانتین قهرمان جام می‌شود و دوست دارم این تیم قهرمان شود و قطعاً این تیم جزو گزینه‌های قهرمانی است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که شاهد بازی‌های خوبی در جام جهانی برزیل باشیم و مردم جهان از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نوروزی ، آرژانتین ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیازی
۰۸:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
گل 10و11راباهمین پیراهن بزن تا روی استقلالیها کم بشه
-
davar
۰۹:۱۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
جمع کن عمو کاسه و کوزه اتو
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۶:۲۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
شتر در خواب بیند...
آخرین اخبار