مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری در خصوص وضعیت اردوی ملی‌پوشان گفت: ژیمناست‌ها با تمام قدرت تمرین می‌کنند و روند‌رو به رشدی را از اردوی اول تا اردوی چهارم داشته‌اند.

رضا خیرخواه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات ملی‌پوشان در شرایط بسیار خوبی  و در سالن تمرین مجهز برگزار می‌شود و از شرایط اردو راضی هستیم.
 
 وی در ادامه بیان کرد: سالن تمرین از لحاظ سخت افزاری (وسایل ژیمناستیک) نزدیک به استانداردهای دنیاست و از آن جایی که بازیکنان روند رو به رشدی را داشته اند به بازی های آسیایی امیدوار هستیم.  
 
مربی تیم ملی ژیمناستیک در خصوص ژیمناست‌های جوان تیم ملی تصریح کرد: اردو نشینان با تمام توان خود در اردو ظاهر شدند و تمرینات بسیار خوبی را انجام می دهند و این نمایش عالی از ژیمناست های جوان ما را به رسیدن به فینال امیدوار می کنند  اگر چه در بازی های آسیایی رقبای سختی را پیش رو خواهیم داشت.
 
وی در خصوص اردوی بعدی تیم ملی عنوان کرد: به دلیل شرایط مساعد قزوین و امکاناتی که هیئت شهر الوند و شورای این شهر برای ما مهیا کردند کادر فنی و بازیکنان تمایل دارند که اردوی بعدی نیز در این شهر برگزار شود.
 
 خیرخواه خاطر نشان کرد: طی جلسه‌ای که در چند روز آینده به مسئولان هیئت ژیمناستیک الوند خواهیم داشت تمایل اردو نشینان برای برگزاری اردوی بعدی در این شهر را عنوان می کنیم و اگر مورد موافقت قرار گیرد در این شهر اردو خواهیم داشت و اگر نه اردوی پنجم تیم ملی در گنبد یا گلستان برگزار خواهد شد.
 
مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که با مساعدت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان اردویی بروی مرزی  را در برنامه داشته باشیم چرا که برخی بازیکنان تیم ملی بازی های آسیایی تجربه اولشان است و نیاز به اردوی برون مرزی و بازی تدارکاتی دارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.