لیگ جهانی والیبال؛

افشاردوست: نیاز به سالن 20 هزارنفری داریم

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: برای تماشای بازی نخست تیم ملی والیبال ایران برابر برزیل به اندازه درخواست بلیت وجود دارد که اگر سالن 20 هزارنفری نیز در اختیار داشتیم، کافی نبود.

   به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست افزود: متاسفانه ظرفیت سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی محدود است و فدراسیون شرمنده علاقمندان به این رشته ورزشی است.
وی درباره آماده سازی سالن 12 هزارنفری آزادی برای بازی های لیگ جهانی والیبال گفت: فدراسیون والیبال بر اساس استاندارهای فدراسیون بین المللی والیبال، آماده سازی سالن 12 هزارنفری آزادی تهران را از مدت ها قبل آغاز کرده است.
دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: از مدت ها قبل مسئولیت های میزبانی از تیم های لیگ جهانی والیبال را مشخص و هر کمیته کارهای مورد نیاز این میزبانی را آغاز کردند و از روند انجام کارها نیز رضایت داریم.
وی در باره کمبود بلیت بازی ایران و برزیل و درخواست های مکرر از سوی علاقمندان گفت: ظرفیت سالن محدود است و ورزش والیبال هم علاقمندان زیادی دارد. در کوتاه مدت برای حل این مشکل نمی توان کاری کرد و امیدواریم در آینده سالنی ساخته شود که حداقل 20 هزار تماشاگر ظرفیت داشته باشد تا شاید بتوانیم جوابگوی مردم باشیم.
تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و یکشنبه 23 و 25 خردادماه در چارچوب هفته چهارم لیگ جهانی والیبال میزبان تیم ملی برزیل در سالن 12 هزارنفری آزادی تهران خواهد بود./ انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار