همایش انتظار و امید با حضور حجت الاسلام والمسلمین "مجید انصاری" معاون پارلمانی رئیس جمهور در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی باشاگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شهرستان اسلامشهر(اسنا)، ابوالفضل نصرت آبادی دبیر همایش با اعلام این خبر گفت: به مناسبت نیمه شعبان و سالروز حماسه ۲۴ خرداد و پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری، فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی و حامیان دولت تدبیر و امید در شهرستان اسلامشهر این همایش را برگزار می کنند.
 
نصرت آبادی با اشاره به اهمیت حضور مردم در تعیین سرنوشت خود اظهار داشت: حضور مردم همواره در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ایران تاثیرات مهمی را داشته است و این حضور در انتخابات ریاست جمهوری در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاری شده بود یکی از بخش های اصلی این شعار را در عمل تحقق بخشید و حماسه سیاسی ۲۴ خرداد بهترین نام برای این روز مهم است.
 
دبیر همایش انتظار و امید با تشریح اهداف برگزاری این همایش گفت: برای حفظ و حراست از این دستاورد بزرگ ملی و تحکیم پیوند مردم با دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعلام حمایت از برنامه های دولت تدبیر و امید این همایش برگزار می شود.
 
وی با تاکید بر حضور همه فعالان ستاد های دکتر حسن روحانی در زمان انتخابات و حامیان دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان اسلامشهر در این همایش، حضور حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در این همایش را نشان از اهمیت آن دانست که این حضور بی شک می تواند برکاتی را برای شهرستان اسلامشهر داشته باشد.
 
ابوالفضل نصرت آبادی زمان برگزاری این همایش را ساعت ۳۰/۱۷ روز شنبه ۲۴ خردادماه در سینما فجر اسلامشهر اعلام کرد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار