عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش و جوانان بیشتر ورزشی عمل کرده و با توجه به اهمیت اول جوانان باید بودجه و توجهات بیشتری در این وزارتخانه به مسائل جوانان صورت بگیرد.

فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به شکل‌گیرری و نحوه عملکرد وزارت ورزش و جوانان سال داشت: زمانی که بحث ادغام وزارت ورزش با مجموعه‌ سازمان ملی جوانان در مجلس مطرح شد ، بسیار از نمایندگان با آن مخالف بودند اما سرانجام طرح تشکیل این وزارتخانه رای آورد و علی رغم اینکه چه نقطه نظراتی وجود دارد، هم‌اکنون مصوب مجلس و قانون است.
 
وی با بیان اینکه رویکرد و بودجه‌ها این وزارتخانه بیشتر به سمت ورزش رفته است، افزود: اگرچه بحث ورزش برای جامعه بسیار مهم است ولی واقعیت‌های جامعه اهمیت ازدواج و اشتغال را نشان می‌دهد، وزیر وزارت ورزش و جوانان باید با رعایت اعتدال وزنه‌ی بودجه‌ها و توجه‌ها را به معاونت جوانان خود نیز ببرد.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل وزارتخانه‌ای جدا برای پرداختن به مسائل جوانان، زنان و خانواده تصریح کرد: اگر در مجلس بحثی مبنی بر تشکیل وزارت جوانان و خانواده مطرح است که به طور جداگانه به مسائل جوانان و خانواده که از اولویت جامعه است بپردازد.
 
آلیا در پایان با بیان اینکه در طرح جمعیت و تعالی خانواده سعی شده تا خلاهایی در این زمینه رفع شود ، تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان مورد تایید قانون است و می‌بایست جوانان و مسائل آنان را در اولویت قرار بدهد و عدالتی در تخصیص بودجه مدنظر داشته باشد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تشکیل ، شورا ، مجلس ، الیا ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار