صور:

رییس فدراسیون اسکی باید از جنس ورزش باشد/ارتباط مناسب با استان ها و فدراسیون جهانی ،هنر مدیر موفق است

رییس هیات اسکی استان آذربایجان شرقی گفت:انتظار داریم تا رییس فدراسیون اسکی علاوه بر توجه به استانها،با ارتباط مناسب حق اسکی کشور را بیش از پیش از فدراسیون جهانی بگیرد.

صمد صور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:رییس فدراسیون اسکی باید بیش از هرچیز به فکر رشد و پیشرفت استانها بوده و کمک حال آنها باشد.وی باید بتواند در کنار اینکه حق استان ها را می گیرد حق اسکی کشور را نیز از فدراسیون جهانی اسکی بگیرد.

وی تاکید کرد:رییس منتخب می بایست ورزشی بوده و سابقه مدیریت داشته باشد.هیات ها انتظار دارند تا با توجه به ظرفیتشان در تیم ملی سهیم باشند و در واقع تیم های ملی اسکی ترکیبی از اسکی بازان سراسر کشور باشد.

هدف ما بازگشت به جایگاه اصلی اسکی استان است 

صور در خصوص وضعیت اسکس استان آذربایجان شرقی گفت:برنامه های متعددی در هیات اسکی استان در حال برگزاری است.ما کلاس های آموزش مربیگری درجه 3 را برای آقایان برگزار کردیم و برای اولین بار نیز در بخش بانوان صاحب 10 مربی درجه 3 خانم شدیم.

وی افزود:برای اولین بار در تاریخ اسکی استان کلاس داوری برگزار کردیم و استان های مختلفی در آن شت کردند.تمام هدف ما این است که در اسکی به جایگاه اصلی خودمان برگردیم.در گزشته ما بعد از تیم های تهران الف و ب رتبه سوم را از آن خود می کردیم که حالا کمی از این جایگاه دور افتاده ایم که در صددیم به روزهای اوج و پیشرفت اسکی استان بازگردیم.
برچسب ها: اسکی ، صور ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار