جمعی از اعضاي شورای شهر تهران، موسسه استاندارد ملی ایران و پلیس راهور ضمن بازدید از خطوط تولید اتوبوس اسکانیا در سمنان، در جریان روند تولید و اعمال استانداردهای لازم در تولید این اتوبوس ها قرار گرفتند

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، 
در این گروه رحمت الله حافظی عضو شورای شهر تهران، احمد رستمی معاون فنی پلیس راهور، نمایندگانی از سازمان ملی استاندارد و مشاور پلیس راهور حضور داشتند که از سالن های تولید بازدید و در جریان وضعیت ساخت و ارائه این اتوبوس ها قرار گرفتند.
این بازدید بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس درون شهری در اتوبان آزادگان تهران که منجر به فوت تعدادی از شهروندان شد صورت گرفت.
عضو شورای شهر تهران در این بازدید بر حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی تاکید کرد و گفت: استانداردهای لازم باید برای ایمنی بیشتر اتوبوس ها رعایت شود.
حافظی بر توجه بیشتر به استاندارد سازه تاکید داشت و گفت: موسسه استاندارد باید وارد عمل شود و استانداردهای لازم برای ارتقای ایمنی سازه ارائه دهد.
مدیرعامل عقاب افشان سمنان سازنده اتوبوس های اسکانیا نیز گفت: در تولید اتوبوس های درون شهری و برون شهری توسط این کارخانه استانداردهای لازم رعایت می شود.
عبدالله اکبری راد گفت: کلیه استانداردها رعایت می شود و از استانداردهای 52 گانه خودروی ایران 32 استاندارد اجباری در تولید اتوبوس ها رعایت می شود.
این کارخانه دارای ظرفیت اسمی تولید سه هزار دستگاه اتوبوس است که در صورت رفع موانع شماره گذاری امسال 800 دستگاه اتوبوس درون و برون شهری در برنامه تولید قرار دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.