احمد موسوی در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری بشردوستی سازمان جوانان هلال اهمر ایران گفت:‌ بشردوستی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و خدمت نباید همراه با منت باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، احمد موسوی، دبیر کل جمعیت هلال احمر ایران در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری بشردوستی سازمان جوانان هلال احمر ایران  که به مناسبت ایام شعبانیه و هفته جوان برگزار شد؛ به جایگاه بشریت و بشردوستی اشاره کردو گفت: با نگاهی به گذشته و بررسی شاهنامه متوجه می‌شویم که جنگ و درگیری بخش اعظم موضوع محتوایی بود در حالی که صلح ظاهر آن بود و بنابراین باید به سمت صلح برویم. چرا که بشردوستی جایگاه عمیقی دارد.

وی افزود: امیدواریم نسل جوان ما نسلی که الگویی برای آینده است ارزش بشردوستی را درک کند.  
 
موسوی در ادامه به ویژگیهای بشردوستی اشاره کرد و گفت: بشردوستی ویژگی‌هایی دارد و اگر بخواهیم به خدمت اشاره کنیم می‌توان گفت که خدمت نباید همراه با منت باشد و خالصانه برای هم خدمت کنیم تا به کمال الهی برسیم.  
 
دبیر کل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تبعیض را در خدمت روا نداریم و اگر اتفاقی افتاد تبعیض قائل نشویم و تلاش کنیم هم‌نوع خود را نجات دهیم.

وی در پایان مراسم خاطرنشان کرد:‌باید تلاش کرد بشریت را که اوج ارزش‌های انسانی است به ظاهر آن توجه نکنیم بلکه برای انسان بودنش خدمت را انجام دهیم. گفتنی است در پایان مراسم از برگزیدگان جشنواره سراسری عکس و فیلم با موضوع بشردوستی تقدیر شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار