رئیس سازمان بسیج مستضعفین،گفت : می‌توانیم با برنامه‌ریزی‌های اصولی و صحیح، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اجتماعی و اقتصادی را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خدادادی بی‌نظیر در چابهار گفت: ظرفیت‌های منطقه آزاد چابهار و استان سیستان و بلوچستان بسیار غنی و خوب هستند که باید بهترین استفاده را با برنامه‌ریزی‌های مناسب از این نعمت‌های خدادادی ببریم و می‌توانیم با برنامه‌ریزی‌های اصولی و صحیح، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اجتماعی و اقتصادی را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: در این راستا باید دانشگاه، صنعت و منطقه با هم پیوند خورده و راهکارهایی را مورد استفاده قرار دهند که تحولات بزرگی را در منطقه ایجاد کند و شاهد ترقی و پیشرفت روزافزون منطقه باشیم.

نقدی گفت: مردم استان مردمانی بسیار خوب و مهمان‌نواز هستند بنابراین برای انجام اقدامات بهتر، وقت زیادی را صرف این مردم نماییم.

وی ادامه داد: چابهار ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار عظیمی دارد و سرمایه‌داران با بهره‌گیری از این همه ظرفیت و موهبت در راستای تولید و خودکفایی می‌توانند به بهترین نحو گام بردارند.

انتهای پیام //س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.