ايراندخت عطاريان، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ساماندهي فعاليت‌هاي حوزه اقتصادي و بهبود نظارت بر شرکتها و مجموعه‌هاي تابعه از مهمترين اهداف اين برنامه است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ايراندخت عطاريان،مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری که در جمع مديران و معاونين شرکت پتروشيمي جم سخن مي‌گفت، افزود: ساماندهي فعاليت‌هاي حوزه اقتصادي و بهبود نظارت بر شرکتها و مجموعه هاي تابعه از مهمترين اهداف اين برنامه است و همچنان بازديدهاي هفتگي از شرکت‌هاي اقتصادي تحت پوشش صندوق بازنشستگي کشوري ادامه خواهد داشت. وي افزود: در اين بازديدها در جهت شناسايي مشکلات و آسيب‌هاي موجود در حوزه اقتصادي و همچنين تقويت نظارت‌ها ، تصميماتي اتخاذ مي‌شود که بطور قطع آثار اين نوع اقدامات در بهبود امور شرکتها و در ارايه خدمات به مردم مؤثر خواهد بود‌.

عطاريان با بيان اينکه امسال از سوي رهبر معظم انقلاب به نام سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملّي و مديريت جهادي نامگذاري شده است اجراي سياست اقتصاد مقاومتي را به عنوان استراتژي جديد توسعه و پيشرفت ايران عنوان کرد و گفت: صندوق بازنشستگي کشوري و شرکت‌هاي تابعه با سرلوحه قرار دادن سياست‌هاي 24‌گانه اقتصاد مقاومتي برنامه‌ها و اقدامات خود را در مسير اجرايي شدن اين سياست‌ها متمرکز کرده‌اند.

 مدير عامل صندوق بازنشستگي کشوري در ادامه افزود: سياست‌هاي کلي "اقتصاد مقاومتي" با رويکرد کاهش آسيب‌ پذيري اقتصاد ايران طراحي شده است و بنا بر ديدگاههاي صاحب نظران و تحليل گران اقتصادي اجراي اين سياست به عنوان يک الگوي کامل توسعه اقتصادي در جهت ارتقاي رفاه مردم است و تدبيري سنجيده براي مقابله با تحريم‌ها و فشارهاي خارجي دشمنان عليه ايران است.

مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري افزود: بخش بالا دستي نفت – گاز و پتروشيمي در اقتصاد ايران از موقعيت و جايگاه ممتازي برخوردار است و بايد ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي اين حوزه براي رشد و تعالي و اعتلاي اقتصادي کشور مورد توجه قرار گيرد.

عطاريان با بيان اينکه اين صندوق در حال حاضر در شش صنعت نفت و گاز و پتروشيمي، حمل و نقل دريايي، هوايي و جاده‌اي و فولاد، ساختمان، گردشگري و صنايع غذايي فعاليت دارد اظهار داشت: با توجه به حضور جدي و اثر بخش صندوق بازنشستگي کشوري در صنعت پتروشيمي آمادگي اين صندوق را با فعالان، متخصصان و کارآفرينان و سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در حوزه پتروشيمي اعلام کرد.

وي ادامه داد: پتروشيمي جم از شرکت‌هاي بزرگ پيشتاز در صنعت پتروشيمي در خاورميانه است و در يکسال گذشته در عرضه محصولات جديد در بخش پتروشيمي توانسته به موفقيت‌هاي چشمگيري دست يابد .

انتهای پیام/
برچسب ها: بازدید ، صندوق ، بازنشستگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار