کارشناس سلامت ناحیه 10 منطقه یک گفت: به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و هفته جوان ناحیه ده مورخ 21 خرداد ماه به تور تفریحی و ورزشی سورتمه تهران اعزام شدند.

زهره نوری‌نژاد، کارشناس سلامت ناحیه 10 منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 35 نفر از شهروندان و جوانان ناحیه با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی و شرکت آن‌ها در تورهای مشارکتی و تفریحی به مرکز تفریحی سورتمه تهران واقع در محله گلابدره در ناحیه 3 منطقه یک اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان از این برنامه استقبال بی‌نظیری کردند.

*جمع‌آوری بنرهای تاریخ گذشته و غیر مجاز سطح ناحیه ده

امیر‌شهرام شاه‌علی، شهردار ناحیه 10 منطقه یک گفت: اداره زیباسازی ناحیه ده اقدام به جمع‌آوری بنرهای تاریخ گذشته و غیر مجاز از سطح ناحیه کرد.

وی بیان کرد: جمع‌آوری بنرهای تاریخ گذشته با هدف زیبایی منظر شهری و آرام‌سازی نمای بعدی و ساماندهی معابر شهری در سطح ناحیه به متراژ 300 مترمربع   انجام شد.

شهردار ناحیه ده منطقه یک خاطرنشان کرد:‌ این عملیات مورخ 21 خرداد ماه سال جاری جنب پاساژ ابریشم واقع در شهرک قائم در سطح پاساژهای شهرک محلاتی و قائم(عج) انجام شد.

*تعمیر و مرمت جداول کوچه‌های فرعی ناحیه ده

شاه‌علی در ادامه گفت: تعمیر و مرمت جداول کوچه‌های فرعی سطح ناحیه در حال انجام است.

وی بیان کرد:‌این اقدامات با هدف زیباسازی معابر سطح ناحیه در کوچه‌های فرعی سطح شهرک محلاتی واقع در خیابان امام علی(ع) شامل کوچه کمیل، عمار،  یاسر،  بلال به متراژ تقریبی یک هزار و 220 متر مربع از روز 10 خرداد ماه آغاز و تا پایان خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سطح ، ناحیه ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار