اولین جلسه مشترک ایمنی حمل و نقل عمومی با حضور مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان ، رییس پلیس راه استان خوزستان و رؤسای تشکل های صنفی حمل و نقل کالا و مسافر در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان، با تأکید بر اهمیت مقوله ایمنی حمل و نقل به نقش مهم مدیران فنی شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر در کنترل وسایل نقلیه عمومی پیش از حرکت که تإثیر مستقیم بر افزایش ایمنی دارد، اشاره کرد.
 
مصدقی در ادامه از مسئولیت مدیران فنی در خصوص کنترل و نظارت فنی پیش از صدور بارنامه و یا صورت وضعیت خاطر نشان کرد و گفت : با آموزش های لازم جهت رانندگان و مدیران فنی و نظارت بر تمامی پارامترهای ایمنی و کیفیت خدمات در سفرهای عمومی جاده ی می توان سفری ایمن , آسان و راحت به هموطنان عزیز ارائه نمود. 

وی با تاکید بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای ارتقاء ایمنی خاطر نشان کرد : این سیاست همواره در دستور کار سازمان بوده و یکی از برنامه های سازمان در این زمینه تخصیص اعتبارات لازم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است.

در ادامه سرهنگ قاسم قدرتی رییس پلیس راه خوزستان ضمن اشاره به وقوع تصادفاتی که برای نقص فنی خودروها روی می دهند خواستار توجه جدی شرکت های حمل و نقل به این موضوع گردید و اعلام نمود بازرسی های نامحسوس مدیران فنی توسط کارشناسان پلیس راه و اداره کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان صورت خواهد گرفت./ش/ن

برچسب ها: جلسه ، ایمنی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.