نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد یکی از دلایل افزایش بزهکاری میان جوانان آمریکا، نگهداری از مجرمان نوجوان در زندان‌های بزرگسالان است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، به نقل از هافینگتون پست، نتایج یک تحقیق در شورای پیشگیری از بزهکاری در ایالت میشیگان آمریکا نشان می‌دهند برخورد یکسان مراجع قضایی این کشور با مجرمان نوجوان و بزرگسال موجب افزایش ارتکاب جرائم توسط بزهکاران نوجوان پس از آزادی از زندان می‌شود.

بر اساس این تحقیق، نگهداری از بهزهکاران نوجوان در زندان‌های بزرگسالان احتمال خودکشی، سوءاستفاده جنسی، و بازگشت دوباره آنها به زندان را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

به گفته کریستن ستالی، یکی از پژوهشگران این تحقیق و عضو ارشد شورای پیشگیری از بزهکاری میشیگان، "اینکه یک نوجوان 17 ساله با یک مجرم بزرگسال و حرفه‌ای در یک زندان نگهداری شود، در هیچ جای دنیا اتفاق نمی‌افتد. این قوانین کهنه و منسوخ مدت‌ها پیش باید اصلاح می‌شدند." طبق قوانین آمریکا، مجرمان 16 سال به بالا بزرگسال محسوب می‌شوند و همانند ‌آنها مورد محاکمه و بازخواست قرار می‌گیرند.

آمار نشان می‌دهند بیش از 60 درصد نوجوانان 17 ساله‌ای که در میشیگان به زندان می‌روند، مرتکب جرائم غیرخشونت‌آمیز شده‌اند و 58 درصد آنها نیز هیچ سوء‌سابقه‌ای نداشته‌اند.




انتهای پیام/
برچسب ها: مجرم ، نوجوان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار