وضعیت هوای استان چهارمحال و بختیاری در 24 ساعت آینده؛ آسمان صاف همراه با غبار رقيق، در بعدازظهر رشد ابر و وزش باد، در برخی نقاط، بارش پراکنده پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

اداره کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری، وضعیت هوای این استان در 24 ساعت آینده را آسمان صاف همراه با غبار رقيق، در بعدازظهر رشد ابر و وزش باد، در برخی نقاط، بارش پراکنده، پیش بینی و اعلام کرد: هوای این استان در 48 ساعت آینده هم آسمان صاف با غبار رقيق، در بعدازظهر افزایش ابر وزش باد شدید و گرد و خاک، در برخی نقاط بارش پراكنده، و در 72 ساعت آينده صاف تا کمی ابری وغبارآلود، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری در تفسیر نقشه و تصاويرماهواره اي می افزاید: بررسي نقشه هاي پيش يابي عددی بيانگر عبور امواج تراز مياني جو از فراز منطقه طی سه روز آینده می باشد، به طوری که در بعدازظهرها موجب افزایش ابر، وزش باد نسبتاّ شديد و گرد و خاک، در پاره ای نقاط وقوع بارش های پراکنده، گاهی توأم با رعد و برق خواهد شد.

بر اساس اعلام این اداره کل؛ ‌فردا پنج شنبه 22 خردادماه 93، ناپايداري ها به صورت وزش باد شديد و گرد و خاك پیش بینی می شود./ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.