ناصری زنجانی گفت: این موضوع بیانگراین است که آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی همکاری خوبی با یکدیگر دارند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ناصری زنجانی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در سومین گردهمایی شورای معاونین و مدیران کل استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود، با بیان این که فعالیت‌های آموزش و پرورش در رابطه با مجلس شورای اسلامی در دولت یازدهم به خوبی پیش می‌رود،‌ اظهار کرد: این موضوع باعث شده است فضای نظام تعلیم و تربیت در آرامش باشد.

وی «رسیدگی به تخلفات کارکنان وزارت آموزش و پرورش»،‌ «حمایت قضایی و حقوقی»،‌« تنظیم فعالیت های آموزش و پرورش با مجلس شورای اسلامی» از وظایف ذاتی این معاونت برشمرد و خاطرنشان کرد: موضوع انتصابات در آموزش و پرورش چالشی‌ترین بحث این معاونت در اوایل دولت یازدهم بوده است.

ناصری زنجانی ادامه داد: در لایحه بودجه سال 93 و طرح رتبه‌بندی معلمان، مجلس شورای اسلامی بیشترین همکاری و حمایت از آموزش و پرورش داشت.

 معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خطاب به مدیران کل استان‌ها، گفت: برای ارتباط صحیح و معنادار با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مشاوری را انتخاب کنند که علاوه بر حل و فصل موضوعات در استان بتوانند تعامل منطقی با نمایندگان محترم را هم به فضای تعلیم و تربیت بیاورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رابطه ، پرورش ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار