در حالی که کمپانی های بنام تولیدکننده تلفن همراه درصدد تولید گوشی هایی مجهز به امکانات سه بعدی تعاملی هستند، مایکروسافت پس از خرید نوکیا اقدام به تولید محصولاتی کرده است که رقبایی مانند اچ تی سی، سامسونگ و اپل را پشت سر بگذارد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که کمپانی های بنام تولیدکننده تلفن همراه درصدد تولید گوشی هایی مجهز به امکانات سه بعدی تعاملی هستند، مایکروسافت پس از خرید نوکیا اقدام به تولید محصولاتی کرده است که رقبایی مانند اچ تی سی، سامسونگ و اپل را پشت سر بگذارد.


گوشی جدیدی که مایکروسافت برای جایگزینی لومیا 1020 در نظر گرفته ، دارای قابلیت منحصر به فردی است که می تواند حسابی برای طرفداران این کمپانی خوشایند باشد. گوشی مذکور که فعلا اسم کد مک لارن برای آن انتخاب شده، مجهز به دوربین پیشرفته ای است که با استفاده از سنسورهای متعدد حرکت دست و پا را کنترل می کند، همچنین در صورتی که این گوشی را بر روی میز قرار دهید، میکروفون آن به طور خودکار فعال می شود یا اگر آن را در برابر سینه تان قرار دهید گوشی به طور خودکار در وضعیت سکوت یا mute قرار می گیرد. کاربران این گوشی با حرکات مختلف انگشت در برابر نمایشگر آن می توانند برنامه های مختلف را اجرا کنند، بر روی تصاویر زوم کنند و  همچنین در صورت قرار دادن گوشی در جیب به طور خودکار مکالمه متوقف می شود. ناگفته نماند این گوشی  از پردازنده  Snapdragon 801  یا  805 SoC  بهره خواهد برد.

گزارش از پریسا کابلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار