دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنکی – هنری امام رضا(ع) گفت: استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان میزبان برنامه های جشنواره امام رضا علیه السلام هستند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد

جعفري با اشاره به برنامه های این جشنواره در استان اردبیل گفت: اردبیل شهریور امسال میزبان دو جشنواره مدیحه سرایی، چاوشی خوانی، تواشیح و ابتهال رضوی و داستان خاطرات زیارت رضوی است که جشنواره نخست به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جشنواره دوم به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان برگزار می شود.

وي همچنین از برگزاری دو جشنواره همزمان با هفته فرهنگ رضوی از 16 تا 22 مرداد در اردبیل خبر داد در استان سومین میزبان سومین دوره ی فرهنگ رضوی است.

دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنکی هنری امام رضا از اردبیل به عنوان یکی از استان های فعال در جشنواره های رضوی یاد کرد و افزود: سال گذشته 13 عنوان کتاب و هشت آلبوم صوتی در اردبیل منتشر شد که این کار جای تقدیر و تشکر دارد.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) از یکم تا یازده ذی القعده (موسوم به دهه کرامت) برابر با ششم تا شانزدهم 1393 در ایران و 75 کشور جهان برگزار می شود./س

 

برچسب ها: جشنواره ، هنری ، امام ، رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.