رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل گفت: از ابتدای سال تاکنون 804 فقره پرونده تخلف با ارزش ریالی 600 میلیون و 160 هزار و 100 ریال در این شهرستان بررسی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سید مرتضی صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان بیان داشت: از ابتدای سال جدید تاکنون 804 فقره پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ارزش ریالی پرونده تخلفات در آمل را به میزان 600 میلیون و 160 هزار و 100 ریال عنوان کرد.

صادقی بیان داشت: برای کالاهای قاچاق هم در زمینه‌های عرضه و حمل و نقل رای قانونی صادر شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل در زمینه رسیدگی به تخلفات آرد و نان خاطرنشان کرد: با توجه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان باید خبازان در ارایه نان با کیفیت همت بیشتری به خرج داده و مسئولان نظارت و بازرسی مستمر داشته باشند.

صادقی خاطرنشان کرد: باید نظارت کلی در این بخش از سوی دستگاه‌های امنیتی ایجاد شود البته در محور هراز نیز باید کنترل‌ها شدیدتر شده تا جلوی قاچاق گرفته شود و با بررسی مجوز حمل و نقل آرد تخلفات شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان لحاظ شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل گفت: در محور مواصلاتی هراز و اطراف آن مصرف زیاد نان مشاهده می‌شود که آردهای آن به صورت غیرقانونی حمل شده و به گونه‌ای دیگر مصرف می‌شود.

وی اعلام کرد: اداره تعزیرات حکومتی آمل آمادگی کامل دارد با متخلفانی که عرضه خارج از شبکه دارند و همچنین در راه مبارزه با تخلف و قاچاق از تمام توان خود برای خدمت به مردم بهره بگیرد.

 

* برنج مصرفی سرانه هر نفر در سال 36 کیلوگرم برآورد شده است

رئیس اداره جهاد کشاورزی آمل نیز در این نشست گفت: نباید برای ماه مبارک رمضان قیمت‌های اقلام مورد نیاز جامعه بالا رود و مشکلی دیگر به مشکلات مردم افزوده شود.

مرتضی امینی با اعلام اینکه برنج مصرفی سرانه هر نفر در سال 36 کیلوگرم برآورد شده است، بیان داشت: باید در طول ماه رمضان در زمینه توزیع برنج با نرخ مصوب اقدامات اساسی انجام شود.

امینی با اعلام اینکه در رابطه با قیمت شیر مشکل داریم، افزود: در هزینه تولید با فروش شیر توسط دامداران اختلاف قیمت وجود دارد.

این مسئول تصریح کرد: با سپردن وظایف تنظیم بازار بر دوش سازمان جهاد کشاورزی، در بحث ارایه خدمات و نظارت به مشکل برخورد می‌کنیم.

وی یادآور شد البته بهتر بود تامین و توزیع بر عهده سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته و نظارت بازار و بازرسی از واحدهای تولیدکننده برعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت باشد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: آمل ، ساری ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.