فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم گفت:بصیرت لازمه خنثی‌سازی توطئه‌ها و مقابله هوشمندانه برای ناکامی دشمن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، حسن عجمی در آیین افتتاح پایگاهمقاومت بسیج خواهران هاجر روستای قلعه قدم سمیرم، اظهار کرد: شریعتاسلامی و مردم سالاری دو پایه اصلی مکتب امام خمینی (ره) است که جوانانما امروزه کنجکاوانه آن را پیگیر هستند.

وی افزود: امریکا از ابتدای انقلاب تا کنون با سنگ اندازی و مزاحمت هایفراوان دشمنی خود را به نظام اسلامی اثبات کرده و در دشمنی خود هم اصراردارد همچنان که تا امروز هم از هیچ تلاشی برای مقابله انقلاب اسلامیایران فروگذار نکرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم بصیرت را لازمه خنثی‌سازی توطئه‌هاو مقابله هوشمندانه برای ناکامی دشمن دانست و گفت: خوشبختانه ملت ایرانبا توکل بر خدا و پیروی بصیرانه از مقام معظم رهبری همواره ادامه دهندهراه و اندیشه بنیان گذار انقلاب بوده و موجبات یاس و ناامیدی دشمنان رافراهم کرده است.

عجمی با اشاره به حجم سنگین هجمه های دشمن بر علیه ایران تصریح کرد: اینهجمه ها موجب کنجکاوی ملت ها درباره انقلاب اسلامی شده که این کنجکاویهای موجب شناساندن ماهیت اصلی و حقیقی نظام جمهوری اسلامی شده و بیداریاسلامی را در بین ملت های اسلامی در پی داشته است.

وی افزود: پیشرفت های ایران در عرصه هوا فضا، حضور ایران در بین ده کشورپیشرفته در عرصه بسیاری از دانش های نوپدید و شتاب علمی ۱۳ برابری ایراننسبت به میانگین جهانی در اوج تحریم ها و تهاجم های خصمانه نشان ازسربلندی ایران در دنیای امروز و پیروزی حق بر باطل دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار ما بابصیرت و هوشیاری کامل در برابر نقشه های رنگارنگ دشمن ایستاده و همیشهحافظ خون شهدا و ارزش های ناب انقلاب اسلامی می باشند/ز

برچسب ها: اصفهان ، ناحیه ، مقاومت ، بسیج ، سمیرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.