رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: خانم 65 ساله با تلاش عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

ˈحمید فرهادیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: خانواده ای به پایگاه امداد و نجات بین شهری آبعلی (یادمان شهید امدادگر حسین لالی) مراجعه و از وخامت حال مادر خود خبر دادند.

وی ادامه داد: عوامل مستقر در پایگاه به کمک بیمار شتافتند و بعد از بررسی های اولیه و انجام ارزیابی مشخص شد که وی از علائم حیاطی برخوردار نیست و جان خود را از دست داده است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند افزود: تیم درمانی بلافاصله عملیات احیای قلبی و ریوی را اجرا کردند و پس از حدود ده دقیقه نبض ضعیفی دراین خانم که حدود 65 سال سن داشت به وجود آمد و با تلاش عوامل امدادی مستقر در پایگاه این خانم از مرگ حتمی نجات یافت و به وسیله آمبولانس به مرکز درمانی رودهن انتقال داده شد.

وی گفت: در اینگونه مواقع باید مردم ضمن حفظ خونسردی، با شماره 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند تا با دریافت راهنمای لازم به بیمار بطور اصولی کمک کرده و پس از اقدامات اولیه به نزدیکترین تیم امداد و نجات مراجعه کنند./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.