آلیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

تغییر عنوان لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل/ هفته آینده با پیشنهادات جدید به بررسی درباره لایحه می‌پردازیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر عنوان لایحه ساعت کاری زنان شاغل گفت: با مطرح شدن پیشنهادات جدید در کمیسیون اجتماعی، این لایحه هفته‌ی آینده دوباره بررسی خواهد شد.

فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین مراحل لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل گفت: با توجه به اینکه کلیات این لایحه در کمیسیون اجتماعی به تصویب رسیده است در کار گروه تخصصی وارد جزئیات آن شدیم و پیشنهادات جدیدی مطرح شد.

وی افزود:گزارش کار گروه تخصصی به صحن کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  رسید و بررسی شد و مجدداً پیشنهادات جدیدی با حضور دستگاه‌های اجرایی چون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان بهزیستی ، معاونت امور زنان و خانواده  مطرح شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: با تشکیل جلسه کار گروه در هفته آینده پیشنهادات جدید بررسی می‌شود و پس از رسیدن به جامعیت مطرح خواهد شد.

آلیا در ادامه با اشاره به عنوان لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل تاکید کرد: این عنوان به، لایحه کاهش ساعت کاری برخی زنان شاغل تغییر کرده، چرا که گروه هدف مادرانی هستند که دارای کودک زیر 7 سال یا فرزند معلول ویا سرپرست خانوار هستند ویا همسرشان دارای بیماری صعب‌العلاج است واین لایحه فقط مقطعی از حیات شغلی آن‌ها را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
از مسئولین محترم تقاضا داریم با کاهش ساعات کاری زنان شاغل دارای فرزند زیر 7 سال موافقت نمایند تا مادران هم به تربیت فرزندان خود برسند و هم به کارشان ادامه بدهند چرا تربیت فرزندان صالح نیز برای ایران عزیز بسیار مهم و قابل توجه میباشد
آخرین اخبار