نمایش "دربند شدگان" به کارگردانی و نویسندگی پژمان انسان از دهه سوم خرداد و تیر سال جاری اجرای خیابانی دارد.

پژمان انسان کارگردان و نویسنده نمایش "دربندشدگان" در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: این نمایش که به صورت تئاتر خیابانی اجرا می‌شود و  دارای محتوایی کمدی است.

وی اظهار داشت: این نمایش روایتگر انسان‌هایی است که اسیر اشتباهاتی هستند که در زندگی مرتکب شده و دسته‌ای دیگر از ناملایمات‌های زندگی که بر سر راهشان قرار داده درعذاب‌اند.

وی در ادامه افزود: ما انسان‌ها نیاز داریم همانند شخصیت‌های این نمایش خود را به بند کشیده و نفسمان را در دادگاهی که وجدانمان قاضی آن است، محاکمه نماییم.

همچنین بتوانیم به خود باوری و استعدادهای خویش بیشتر پی برده و قدر عمر باقی مانده را بیشتر بدانیم.

این کارگردان بیان کرد: اگر بخواهیم با نگاهی ساده به این کار نگاه کنیم، این اثر به صرف اینکه معناگرا است به نظر می‌آید، ولی "دربندشدگان" دارای شالوده ایاز طنز کلاسیک که در درون خود جای داده است.

وی گفت: حمیدرضا بابایی، امین نظری، حسین طلوعی، محمد همایونفر، علی برخزی، مژگان جعفری، سپیده تگریان و علی رضا پاک نژاد از بازیگران این تئاتر خیابانی هستند.

وی با اشاره به اینکه رویا عباسی، حمیدرضا صادقی و مصطفی رهنما از طراحان لباس این نمایش خیابانی هستند، افزود: در این نمایش از زحمات بازیگران، عوامل، نسترن صادقی و نرجس اویسی و حسین فلاح آذر از مسئولین سرای محله دکتر هوشیار، اردلان فراهان چی کارشناس ارشد تئاتر در دانشگاه هنر و فرزان فولادی دبیر کانون تئاتر علوم پزشکی دانشگاه تهران بسیار قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: تئاتر "دربندشدگان" به صورت خیابانی به ترتیب در سرای محله دکتر هوشیار دانشگاه هنر و معماری دانشگاه تهران و ... در خرداد و تیر 93 صبح‌ها ساعت 11 اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تئاتر ، خیابان ، رهنما ، خیابانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار