تیم ملی والیبال کشورمان در چهارمین هفته مسابقات لیگ جهانی اولین دیدار خود را روز جمعه 23 خرداد ماه در تهران برگزار می کند.

برونو رزنده کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: برای اولین بار است که به ایران سفر می کنم به نظرم کشور زیبا و دوست داشتنی است.

وی تصریح کرد: والیبال ایران در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته و ملی پوشان آن مهارت های خود را تا حد قابل توجهی  ارتقا داده اند.

برونو تصریح کرد: ایران در تمام پست های خود دارای یار کلیدی و قدرتمند است اما به نظرم پاسور این تیم  نقطه قوت و قدرت ایرانی ها نسبت و کادر خصوص میزبان برزیل در مسابقات جام جهانی فوتبال اظهار داشت: هم اکنون تمام نگاه های فوتبال دوستان جهان  به برزیل و طریقه میزبانی آن است انتظار داریم که تیم ملی کشورمان در ایران  پیکارها  نتایج خوبی را بدست آورد و کاپ  قهرمانی را به خود اختصاص  دهد.

وی در خصوص پیش بینی‌اش نسبت به دیدار تیمهای والیبال ایران و برزیل اظهار داشت: پیش بینی نتیجه این 2 دیدار کار بسیار سختی است فقط می دانم که بازی سنگینی در پیش است و ما برای برد باید نهایت توان خود را بکار بگیریم به منظور  رسیدن به این نتیجه نباید مثل قبل ظاهر شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار