حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی:

به داد صیفی‌کاران برسید/ سه برابر شدن کرایه خودروهای حمل بار صیفی‌جات

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار با بیان اینکه کرایه خودروهای حمل بار صیفی‌جات سه برابر سال گذشته شده است، گفت: از دولت خواستارم مابه‌التفاوت کرایه خودروهای حمل بار صیفی‌جات به مرکز توزیع کالا را تامین کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهرژ، میمه و برخوار در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 21 خرداد) خطاب به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: به داد صیفی‌کاران و کشاورزانی برسید که علی‌رغم دوربودن از خانه‌های خود و زحمت کشیدن در بیابان‌ها، حالا همه بدهکار هستند.
 
وی ادامه داد: به داد کسانی برسید که همه ورشکست و به بانکها و بارفروشان بدهکار شدند، به داد  کسانی برسید که تا دیروز زکات دهنده بودند و امروز زکات گیرنده هستند .
 
این نماینده ادامه داد: علت این امر این است که آنها اطلاعی از اجرای فاز دوم هدفمندی نداشتند تا نوع کشت خود را متناسب با این موضوع تنظیم کنند و الان به خاطر سه برابر شدن قیمت حمل و نقل نسبت به سال گذشته ورشکسته شده‌اند.
 
حاجی دلیگانی در پایان اظهار داشت: خواهشم این است که اولا به نحو شایسته از آنها دلجویی شود و دوم اینکه با طرح موضوع در دولت مابه‌التفاوت کرایه‌های خودروهای حمل بار صیفی‌جات به مراکز توزیع کالا را تامین کنیم و وام‌های آنها را نیز حداقل به مدت یکسال استمهال دهیم.
 
انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: نماینده ، مردم ، میمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار