استاندار کرمان با اشاره به حضور مؤثر سرمایه گذاران بخش خصوصی از سراسر کشور در این استان ، گفت: 14 موافقت نامه عملی و اجرایی با اعتبار 42 هزار و 354 میلیارد تومان طی 6 ماهه ی گذشته با شرکت های سرمایه گذاری ممتاز انجام شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان، علیرضا رزم حسینی در دومین جلسه شورای اداری استان در سال 93 که در تالار شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد ، با گرامیداشت سالروز تأسیس وزارت اطلاعات، از مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) تجلیل کرد.

وی خرداد را ماه اتفاقات و تحولات بزرگ در تاریخ انقلاب عنوان کرد و افزود: خرداد همیشه منشأ تحولات بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی 15 خرداد ، سالروز قیام خونین مردم و آغاز نهضت امام خمینی (ره)، سوم خرداد ، سالروز فتح خرمشهر و چهاردهم خرداد ، سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز در ماه خرداد حماسه سیاسی مورد تأکید مقام معظم رهبری اتفاق افتاد که چشم جهان را خیره کرد.

رزم حسینی با اشاره به اقدامات دولت از ابتدای فعالیت تاکنون ، تصریح کرد: سیاست داخلی دولت تلاش برای حفظ وحدت و آرامش سیاستی و وحدت و آرامش ، زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه در مدت 6 ماه سکانداری استانداری کرمان سعی کردم بر اساس سیاست های کلی نظام اسلامی حرکت کنم، یادآور شد: اجماع عمومی و وحدت را توانستم با مشورت و ایجاد وحدت بوجود آورم.

استاندار کرمان با اعلام اینکه دفترچه تغییرات مدیران استانی با آهنگی ملایم و با مشورت و مطالعه، ورق خورده است، گفت: تغییرات به خوبی انجام شد و استان کرمان به نسبت سایر استان های کشور با تغییرات تدریجی، سرآمد سایر استان ها است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه طی این مدت ظرفیت های خوب استان کرمان معرفی شدند و سرمایه گذاران برای حضور در کرمان اعلام آمادگی کردند ، افزود: 14 موافقت نامه عملی و اجرایی با شرکت های سرمایه گذاری ممتاز انجام شده است که بعضی ها در حال اجرا و بعضی ها در حال گرفتن مجوزهای لازم از دستگاه های مربوط هستند.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: اگر فضای استان ، فضای هم افزایی و هم گرایی باشد ، همه دست به دست هم می دهند تا کرمان توسعه پیدا کند.

وی در ادامه با قدردانی از صدا و سیمای مرکز کرمان به دلیل کسب رتبه چهارم در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها، گفت: صدا و سیمای مرکز کرمان در تشویق بخش خصوصی و زمینه ساری بستر سرمایه گذاری در استان هم نقش مهمی داشته که شایسته تقدیر است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.