محیط زیست اظها نظر مدیران شهرداری را تکذیب کرد؛

نیروگاه بعثت طبق شکایت محیط زیست دیگر مازوت نمی‌سوزاند / مدیران شهری احساسی عمل نکنند

مدیر کل محیط زیست استان تهران گفت: پایان سال 93 آخرین مهلت صنایع برا ی تجهیز به سیستم پایش آنلاین است.

محمد هادی حیدرزاده مدیر کل محیط زیست استان تهرن در گفتگو با خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تمام صنایع موظف هستند تا پایان سال 93 مجهز به سیستم پایش آنلاین شوند واگر انجام نشود با آنان برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه نباید درخصوص نیروگاه بعثت احساسی عمل کرد گفت: من اخطاریه ای دیدم از یکی از شهرداری های مناطق به نیروگاه بعثت که مدت زمان 60 روزه ای را به نیروگاه فرصت داده بودند تا به جایی دیگر منتقل شود.

حیدرزاده تصریح کرد: نیروگاهی که یک سوم برق شهر تهران را تامین می‌کند نمی‌تون اینطور برخورد کرد ضمن اینکه انتقال چنین واحد بزرگی در این زمان امکان پذیر نیست لذا تصمیمی باید بر اساس تدبیر صورت بگیرد وطبق برنامه زمان بندی گام به گام جلو برویم.

وی ادامه داد: نیروگاه بعثت توسط کارشناسان ما رصد شده است واز آبان ماه سال گذشته به دنبال شکایت محیط زیست استان تهران و هماهنگی با وزات نفت  وتوانیر ملکف شده ایت که به جای مازوت از گاز استفاده کند وهیمن جا اظهار نظر مدیران شهرداری را تکذیب می‌کنم.

مدیر کل محیط زیست استان تهران در خصوص خروج این واحد از شهر اظهار داشت: برنامه زمان بندی میان مدت برای خروج آن در نظر گرفته شده که حداقل 4 سال طول می‌کشد.

شایان ذکر است، طی هفته جاری رئیس ستاد محیط زیست پایدار شهرداری تهران ونشست خبری با خبرنگاران عنوان کرده بود که نیروگاه بعثت به علت استفاده از مازوت باید هر چه زودتر از شهر خارج شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار