دو یا سه تیم در جام جهانی 2014 وجود دارند که بیش‌ترین بخت را کسب جام قهرمانی بیستم در اختیار دارند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  برزیل میزبان جام جهانی قهرمانی و آرژانتین از دیرباز تیم‌های مدافع عنوان  بوده‌اند که همیشه داعیه قهرمانی در جام جهانی را در سر داشته‌اند که کارشناسان بازیکنان صاحب نام و سابق فوتبال در خصوص قهرمان آتی جام جهانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
**گری نیکر

 من احساس می‌کنم هم اکنون دوره و زمان لیونل مسی است تا آرژانتین را با دیگر به جهان نشان دهد، علاوه بر این آرژانتینی‌ها از سر‌مربی بسیار خوبی به نام سابلا برخوردار هستند که راه گشای این تیم در جام جهانی خواهد بود.
 
** آلن شیرر‌
 
وقتی به جام کنفدراسیون و عملکرد‌ ‌نیمار از سال گذشته تاکنون نگاه می‌کنم و توجه به امتیاز میزبانی بیشترین شانسی را باید برای کشور سرزمین فوتبال جهان  یعنی برزیلی‌ها قائل شوم.
 
*** فیل نویل
 
 آرژانتین تیم مورد علاقه‌ی من است و چرا که فکر می‌کنم فوتبال آمریکای لاتین شیوه جدیدی را از فوتبال از خود به معرض نمایش می‌گذارند، اما آرژانتینی‌ها کلسیونی‌ از بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارند و در این جام باید شاهد درخشش مسی باشیم.
 
*** رابی سوج
 
 مسی تنها دلیلی‌ نیست که من به برای کسب جام قهرمانی به آرژانتین رای می‌دهم،چرا که من سرخیو آگوئرا‌ را در ترکیب خود دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: هشت ، قهرمان ، جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار